FML!

hejj
måste bara få skriva av mig någonstans är sjukt jävla sur just nu! så jag skiter i om ni inte vill läsa om hur jag mår osv , det är min blogg så jag skriver vad jag vill, har inte tvingat något att läsa..
varför ska jag förstöra allt för? varför kan jag inte bara hålla mig borta från all skit? varför lär jag mig aldrig av mina misstag? varför lovar jag mer än vad jag kan håla? jag vet att jag inte klarar av att fixa det folk ber mig om, eller får problem av det själv ändå gör jag det, varför? varför är jag så jävla patetisk för? hur många gånger har jag liksom inte lovat att börja sköta skolan, sluta röka, sluta dricka, sluta sluta sluta med all jävla skit ! helvete vad jag hatar mig själv! jag är så jävla värdelös klarar inte av något, när jag verkligen försöker blir allt fel, allt blir mitt fel , allt är mitt fel.. när jag inte försöker så blir folk sura, ledsna, besvikna osv åhh jag orkar inte ! så hur fan gör man? jag är trött på att föröska något mer..  jag fattar inte vad felet är, har fått så jävla många försök till att sköta skolan, men bryr jag mig - nej! nej, nu orkar jag inte ens plugga längre , hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0