nu är jag taggad, för att fixa det här :D

tjenare! :D
orkade inte blogga mer igår hade inget vetigt att skriva om
men det hände inte så mycke mer än det jag skrev igår heller :)
idag var jag i skolan började med språk sv/eng för min del gick as bra, satt ute & jobbade med ida i någon engelsk bok :) sen blev det matte.. det suger jag verkligen på! är igentligen inte så dålig på det men ligger efter så jävla mycke & då blir det jobbigt :S satt nere vid "hjälpläraren" i ett annat klass rum en vad restan av klassen satt i, aja fick iaf ganska mycke gjort :D sen efter det blev det NO, satt även där vid "hjälpläraren" ( nu när jag ska skärpa mig på riktigt, funderar jag på att börja fortsätta ha mina NO/matte lektioner där ) NO gick awesome :D vi har hållit på & jobba med kroppen i flera veckor men har inte orkat bry mig, satt inte fått någonting gjort, men nu när jag bestämt mig för att verkligen sköta det här så skrev jag faktist 3 sidor idag! på typ 40 minuter, skit stolt över mig själv :D :S sen var det lunch, umgicks där med först patricia, sen ronja, safieh & reem sen kom ida så vi drog & köpte chockladbollar :D HAHA love it! sen var det SO & där skulle vi tydligen redovisa en plansh (stavning) som jag, jennifer & johanna gjort, gick väl sådär vi var inte så där jätte förbereda, efter som han sagt att vi bara skulle visa upp den för han sen tydligen så skulle vi göra det in för klassen, men aja det fungerade fick iaf godkänt (Y) sen var det mitt hat ämne :( idrott, hatar det! men var iaf med för en gångs skull :) gick helt okej faktist :) förutom att jag tycker att endel av killar i klassen är sjukt omogna, sitter & kränker ner på dom som kanske inte är lika bra som dom, hur moget är det? inte för att dom sa något om mig, men ändå jävligt lågt mot dom som dom sa det om... aja, sånt man kommer över (: ! sen var det engelska, gick faktist helt okej! brukat alltid, tjaffsa med min lärare kanske lite mer mitt fel endel gånger en hennes men det gjorde jag inte den här lektionen, gjorde allt hon sa att jag skulle kände mig jätte duktig (A) haha, sen blev det att åka hem nästan direkt efter skolan träffade, safieh, sofia, matilda, patricia & MINÄLSKADEFRU :D saknat dig som fan, puss <3 stog & snacka med dom ett tag sen drog jag till bussen vid 15:35 & vara hemma 16:45 sen dess har jag, städat, pluggat (i nästan 2 timmar! första gången på 2-3 år jag pluggar så mycke som jag gjort nu) , sätt på tv osvosv :) måste bara skriva det här - nu när jag ska försöka fixa till allt, så skulle det vara jävligt bra om alla gav fan i att gnälla på mina fel&brister ! men nu får ni ha det bäst, för det ska jag ajuste ...! pappa köpte att par as snygga nike skor till mig idag, TACK :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0