tagga hemse :D :D :D :D :D :D

hejj ! :)
som sagt blev det lite  fuckat igår, men aja ..
först var jag i skolan, gick sådär pallade inte sista lektinoerna:/ så drog på stan med patricia & jennifer :D & där failade jag som fan! var inne på max toan med patricia, vi skulle fixa oss lite snabbt å så & då sätter jag väskan i hand fattet & dom har jo "själv statarnde vattenkranar" så min väska blev typ förstörd... hade platttången, cameran, sminket & allt där i!!! men inget gick iaf sönder av det bara väskan :D sen dorg jag hem träffade mamma & även pappa som var hemma hos henne, satt & snackade, sen kom nathalie hit :) vi gjorde inte så mycke, men sen drog vi iaf ner till stan :)  träffade julia ( här kommer fail 2: hade pengarna i fickan, tappade dom :/ ) sen var vi alla på stan träffade folk osv, sen skulle natta hem , så hon drog hem & jag å julia till mig fixade oss & så, vid halv 8 kom arid & hämtade oss & körde oss till puma, vi var där ett tag sen drog vi till stan (jag, natta, julia & muhammed) & sen skulle vi tillbaka till puma mn hamnade på någon random fest :/ blev as full, sen när vi skulle hem möte vi på snuten så dom körde hem mig osv osv ... är fortfarande bakis.. & sen ska jag åka med bussen snart, jippie! aja, nu måste jag packa osv, hejdå hoppas ni hade en bättre fredag än mig, eller hade sjukt kul innan bengen kom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0