stockholm (Y)

tjenare :D
inte bloggat på hela helgen.. inte haft tid eller jo men inte orkat ..
haha, men inte hänt så mycke heller ..
i fredags såg jag film med ronja & reem :D inte umgåts med dom på länge så det var härligt, inte för att vi direkt såg film, satt mer & snackade men ändå ! (Y) sen drog dom hem vid 20:30 kanske ? :P då hoppade jag in i duschen fixade mig sen drog jag iväg till en kompis sen när jag varit där ett tag ringer mamma och lackar " du ska hem, du ska hem nu! " så skyndade mig hem sen stanade jag hemma hela kvällen .. på lördagen drog jag till pappa & har inte gjort så mycke där.. skulle träffa lite folk men det blev aldrig av orkade inte höra av mig, orkade inte förlåt :S så bara varit hemma med familjen typ hela helgen, pluggat, städat, umgåts med familjen härlig helg, haha IMORGON BLIR DET STOCKHOLM :D  men nu måste jag börja foxa mig osvosv ska till bussen om 1 & en halv time sen till stan sen stockholm imorgon bitti, så lär inte bli något bloggande :( <3 pusssålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0