plugga

hejj ..
var sjuk idag så inte vart i skolan, men ska nog gå imorgon vet inte riktigt :S
ska igentligen på konfimations läger imorgon men tror inte jag orkar, mår fortfarande inte bra så kankse inte så trevligt å komma dit förkyld osv.. men får se eller nej jag går inte! har liksom höstlov efter imorgon & vill inte vara borta halva lovet .. lägret är från imorgon till på tisdag ute på landet :/ så istället blir det väl att träffa lite folk osv ;) ! men nu ska jag försöka plugga lite matte... hade prov i måndags men var inte där så.. skulle gjort det idag men.. men imorgon SKA jag göra det !!! så nu ska jag plugga sen duscha osv puss bloggar kankse senare (: <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0