klarar mig bra utan dig, det ser du väl...? snälla kom tillbaka jag behöver dig nu ! :'(

tjatja ^^
inte bloggat på hela dagen, inte orkat :( men iaf så har min dag sätt ut : först försov jag mig imorse så tänkte stanna hemma, men nej jag ska sköta det här så sprang helt ofixad till bussen & hann faktist typ precis (Y) första lektionern hade jag hemkunskap gjorde någon fisk grej med lona :S aja, det gick iaf helt okej :) sen hade jag idott, var med även idag & det gick bra även där :) sen var det lunch var då med ronja, safieh, reem, elvira, sofi & julie :) <3 sen var det språkval sv/eng där såg jag först fillm sen skulle vi skriva lite grann om filmen, det gick helt okej tror jag :) hihi <3 sen hade jag elevensval, hade film med reem, så även där såg vi en bit av filmen (lejon kungen teknad :D ) sen skrev vi, det gick helt okej :) sen efter det slutade jag 13:50, men var kvar till kanske 14:10 & snackade med min lärare, fixade upp lite saker osv osv, sen kom jag hem till mamma däckade direkt typ.. var as trött... sen vaknade jag vis 19:00 & bestämde mig för att stanna hos mamma, orkade inte dra till hemse, lååångggtt! så åt middag med familjen, såg på film sen drog jag bort till gråbo träffade en kompis sen drog jag & träffade joel, tog en cigg med han , snackade lite grann, sen började det regna så jag drog hem :) sen har det väl inte hänt så mycke mer idag ? :P aja, nu ska jag hoppa in i duschen sen blir det sängen dirren! haha, är så jävla trött, puss hej <3
jag älskar dig bästavän, syns imorgon puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0