känslan av att veta hur mycke du hatar mig gör det inte enklare ...

hejj ! (:
som sagt cyklade jag till icamaxi träffade bea, sen vidare till gråbo träffade en kompis drog upp till hennes nya lägenhet :D satt där ett tag sen skyndade jag mig tillbaka till skolan efter som jag skulle träffa bella 14:50 vid skolan, efter som jag lånat hennes cykel :) vi drog tilll bingeby hon hem till sig & jag hem till mig :) sen fixade jag massa där hos mamma, städade , duschade osv, sen drog jag ner till stan träffade felicia sen drog hon & jag hem till min pappa i hemse, efter som det var hem marknad idag :D så hon slaggade här inatt, sweet. idag var vi på hemse marknad var sjukt kul förutom att jag har jävligt ont i hela kroppen, har blå märken osv, inte så jävla härligt.. haha men kanske får skylla mig själv som åkte så jävla mycket? haha, jag å felicia köpte biljetter för 600kr typ, sen när hon drog var jag med daniela & vi köpte biljetter för 200, satt det blev ganska mycke karuseller för min del, vi fick även grattis åk/biljetter awesome, haha :D sen kom jag hem kankse 20:30 sen dess har jag bara, käkat, ducshat & försökt plugga, men det gick åt helvete...<3 men nu ska jag försöka plugga lite till, kommer gå åt helvete, men ändå, puss hej
http://www.youtube.com/watch?v=lYS2hXxKSYY&feature=related
älskar den här låten så jävla mycke, känner igen mig i nästan varenda jävla ord, kanske inte den bästa låten, men vafan ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0