I am who I am and if it is not good enough for you, it's your problem, because I'm not going to change me for you! :)

hejj :D
kunde inte blogga igår.. var sjuk & var inte i skolan men sen typ vid  15:00 fick jag veta att min moster som varit nere på gotland några dagar skulle åka hem på tisdag morgon, så det blev att fixa sig & åka in till stan med syster båda 2 halvt döda, haha men när vi kom in till stan hade vi tänkt ta en fika men klockan var typ 18:00 när vi kom in & då stänger alla caffen typ .. :@ så vi gick på stan lite innan alla affärer stängde, köpt en bh, inget mer :) sen drog vi & käka pizza, as gott & blev jävligt mätt ! :D sen när vi skulle hem till hemse fuckade det, bussarna var helt sär.. menmen kom iaf hem till slut (: sen nu gick jag först till skolan hade något jävla prov som alla 97: or ska ha.. haha gick åt helvete .. men jaja, sen nu har jag haft hål från 09:00 till 12:00 :D så drog hem hämtade skåp nycklarna & lite andra saker : sen nu ska jag skynda mig, fixa mig sen cykla till ica maxi & träffa bea efter som hon praoar där :) men nu börjar klockan bli mycke, så får blogga senare, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0