<3

hallå :)
länge sen jag bloggade som vanligt, haha
på sistonde har allt möjligt hänt, orkar inte skriva allt..
kan skriva om helgen :)
fredag: var jag med jennifer, sofia å amanda vi var först på puma (20min) sen drog vi vidare till någon fest ( nej, jag drack inte var helt nykter) sen fuckade festen ur så vi drog ,sen skulle sofia hem så vi andra drog till stan sen drog amanda hem & jag å jennifer hem till mig & såg film osv, haha <3 sen på lördagen drog jennifer hem & jag till stan träffade nathalie, as länge sen jag träffade henne så det var härligt :) ! vi gick bara runt på stan träffade lite folk & så :) sen senare på kvällen träffade jag jennifer & bella vi drog på stan träffade folk osv, sen drog jag till gråbo ett tag sen stan igen, hah :) sen drog vi 3 hem till mig typ däckade direkt, kom väl hem vid 02:30 & var as trött.. sen på morgonen ringer pappa mig & säger att vi ska iväg & att jag var tvungen att ta bussen från stan 12:40 å jag vaknade 12:05 & det tar 15 min att gå t bussen , sen fick typ springa helt ofixad till bussen, haha sen åkte vi aldrig iväg ... HAHA ... men nu sitter jag iaf i hemse & gör ingenting ... <3 men nu orkar jag inte blogga mer .. haha bloggar nästa gång jag får tråkigt..<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0