<3

hejj
cp inlägg förra gången, yes!
var så jävla trött på allt, men nu är allt helt okej, tack vare ****** du får mig alltid att vilja försöka lite till, älskar dig!
var inte i skolan idag.. orkade inte hade as ont i hela kroppen sen hemse marknad mådde även allmänt dåligt & vill därför inte till skolan, skulle bara vara sur, grinig & jävligt dryg.. men nu ska jag vara lite posetiv också :) för imorgon ska jag träffa felicia & julia, så jävla härligt :D älskar er brudar! vet inte riktigt vad vi ska göra en ? men något hittar vi alltid på :D men sen senare på kvällen ska jag till hemse.. haha men som tur är så är daniela på hemse det är iaf awesome :D sen ska jag även köpa ny mobil imorgon :D min mobil som jag har nu samsung wawe någonting, fuckar hela tiden åhh! ska iaf inte ha tatch den här gången, hatar det nu! haha , är grymt trött & nu vet jag inte ens vad jag skriver om ?! :O haha, borde verkligen sova nu ? :P men måste duscha, packa lite osv blää vill bara sova! haha, men vill inte släppa datan :( :/ sitter & spelar mina barnspel, LOVE IT! men nu måste jag börja skynda mig.. ska upp om 4 timmar är hos pappa & det blir det att gå upp halv 5 på morgonen som vanligt, aja nu måste jag fixa allt, puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0